header-image

Helpdeskpagina's

Over

De SNT helpdesk is gesloten sinds 1 januari 2021. Voor vragen over SNT diensten (bijvoorbeeld Hornet of vColo) zie de contactpagina. Voor vragen over je internetverinding kun je contact opnemen met de LISA Servicedesk.

Helpdesk - Contactgegevens

De SNT helpdesk is gesloten sinds 1 januari 2021. Voor vragen over SNT diensten (bijvoorbeeld Hornet of vColo) zie de contactpagina. Voor vragen over je internetverinding kun je contact opnemen met de LISA Servicedesk.

Veelgestelde vragen

Wat is Quarantainenet? Quarantainenet is de naam die gegeven is aan de kooi waarin gebruikes terecht komen als ze van het internet zijn afgesloten. Door een webpagina op te vragen kan de gebruiker achterhalen waarom hij is afgesloten. Voor meer informatie zie de Quarantainenet…

Privacy

Uw privacy is erg belangrijk voor ons. Voor het aanbieden van het Digitale Administratiesysteem (DAS) verwerkt Studenten Net Twente (SNT), in samenwerking met de afdeling Library, ICT Services and Archive van de Universiteit Twente (LISA), de volgende persoonsgegevens: NAW-gegev…

Beleid externe domeinnamen

Deze tekst probeert het domainnaambeleid van de Universiteit Twente te verduidelijken. De officiele regeling van LISA is hier te vinden. De hoofdregel LISA heeft bepaald dat er geen enkele verwijzing in DNS, anders dan met hun voorafgaande toestemming, mag zijn naar IP-nummers…

AUP Praktijkvoorbeelden

Inleiding Om er voor te zorgen dat iedereen kan genieten van het UTnet zijn er een paar regels die iedereen moet naleven. In de Acceptable Use Policy (AUP) staan de regels waaraan je je moet houden als je gebruik maakt van een aansluiting op het UTnet. De AUP is een leesbare bun…